Využití Khan Academy pro zadávání a hodnocení domácích úkolů
Abstrakt
V tomto článku popisujeme možnost využití Khan Academy pro podporu výuky matematiky na střední škole. Na Gymnáziu Přípotoční v Praze 10 pravidelně zadáváme žákům domácí úkoly přes Khan Academy a jejich práci známkujeme. V článku popisujeme výhody i nevýhody tohoto přístupu v souvislosti se současnými didaktickými poznatky. Na závěr uvádíme několik praktických zkušeností, které jsme za dobu používání Khan Academy nabyli. V úvodu článku také přehledově uvádíme čtyři další online nástroje, které mohou podpořit výuku matematiky podobně jako Khan Academy.Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko