Využití Khan Academy pro zadávání a hodnocení domácích úkolů

Autoři

  • Jiří Vančura Matematicko–fyzikální fakulta UK, Praha

Abstrakt

V tomto článku popisujeme možnost využití Khan Academy pro podporu výuky matematiky na střední škole. Na Gymnáziu Přípotoční v Praze 10 pravidelně zadáváme žákům domácí úkoly přes Khan Academy a jejich práci známkujeme. V článku popisujeme výhody i nevýhody tohoto přístupu v souvislosti se současnými didaktickými poznatky. Na závěr uvádíme několik praktických zkušeností, které jsme za dobu používání Khan Academy nabyli. V úvodu článku také přehledově uvádíme čtyři další online nástroje, které mohou podpořit výuku matematiky podobně jako Khan Academy.

Stahování

Publikováno

2018-05-03

Jak citovat

Vančura, J. (2018). Využití Khan Academy pro zadávání a hodnocení domácích úkolů. Matematika–Fyzika–Informatika, 27(3), 169–180. Získáno z https://mfi.upol.cz/index.php/mfi/article/view/400

Číslo

Sekce

Matematika