Počítačové simulace PhET ve výuce fyziky na gymnáziu
Abstrakt
Článek představuje projekt PhET, který zahrnuje velké množství online interaktivních počítačových simulací využívaných ve výuce přírodovědných oborů a diskutuje jejich využitelnost ve výuce na středních školách. Také analyzuje vybrané, dosud publikované studie, které se na efektivnost počítačových simulací ve výuce zaměřují a předkládá možný návrh realizace měření efektivnosti vybrané simulace na střední škole.Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko