Jak souvisí CO<sub>2</sub> s teplotou na Zemi
Abstrakt
Článek se snaží rozšířit texty pro učitele ZŠ zabývající se environmentální fyzikou. Navazuje na článek Nevratné procesy pro žáky základních škol. Součástí tohoto článku je scénář vyučovací hodiny, který vysvětluje žákům ZŠ souvislost mezi oxidem uhličitým CO2 a zvyšující se teplotou na Zemi, tj. skleníkovým efektem, z fyzikálního hlediska. Cílem obou článků je seznámit odbornou pedagogickou veřejnost i zájemce o přírodní vědy v ČR s nevratnými jevy na úrovni znalostí žáků základních škol a nižších ročníků víceletých gymnázií.Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko