Úlohy z termiky pro fyzikální olympioniky (3)

Autoři

  • Pavel Kabrhel Přírodovědecká fakulta Univerzity Hradec Králové
  • Ivo Volf Přírodovědecká fakulta Univerzity Hradec Králové

Abstrakt

Tvrdí se, že výuka na střední škole má žáky vést k odpovědnému výběru budoucího studia, případně povolání. Když už ne všechny žáky, potom alespoň tu skupinu, která již během středoškolského studia se snaží profilovat své zájmy. Zatímco na jedné straně se výsledků fyziky prakticky využívá, na druhé straně ne vždycky pronikne příprava pro život do vyučování. Jedním z problémů je i vedení tepla, kterému fyzika na všeobecně vzdělávací škole věnuje poměrně málo pozornosti.

Stahování

Publikováno

2015-01-04

Jak citovat

Kabrhel, P., & Volf, I. (2015). Úlohy z termiky pro fyzikální olympioniky (3). Matematika–Fyzika–Informatika, 24(1), 42–51. Získáno z https://mfi.upol.cz/index.php/mfi/article/view/181

Číslo

Sekce

Fyzika