Výuka fyziky s využitím žákovských mentorů
Abstrakt
Jako učitel matematiky a fyziky pro střední školy stále dokola hledám cestu, jak aktivně zapojit co nejvíce žáků do učebního procesu a jak nenechat ladem pokročilejší výuku těch motivovaných a nadaných. Jednou z cest, kterou v současné době zkouším, je využití tzv. mentorů. V článku jsou shrnuty první výstupy a zkušenosti z praxe.
Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Copyright (c) 2022 Matematika–Fyzika–Informatika
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution 4.0 .
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko