Teaching physics using student mentors
Abstract
As a teacher of mathematics and physics for secondary schools, I am always looking for a way to actively involve as many students as possible in the learning process and how not to let the more advanced teaching of motivated and gifted students fall by the wayside. One of the ways I am currently trying is the use of so-called mentors. The article summarizes the first outputs and practical experience.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 MATHEMATICS–PHYSICS–INFORMATICS
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko