Development of physics education through non-formal educational events
Abstract
The paper summarizes experiences of physics teacher educators from Matej Bel University Banská Bystrica (Slovakia) in the area of non-formal educational activities performed at the Researchers’ night event. Results of a survey realized in 2016 are introduced and benefits of the event for school physics education are discussed. Instructions for a construction of a successful exhibit – camera obscura – that can be used within the both formal and non-formal physics education are presented.Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko