On the development of physics education at the gymnasium (1933–1983)
Abstract
The article is an overview of the development of physics teaching at the gymnasium since the first reform of the school system in Czechoslovakia in the 30s of the 20th century to 1983. Four stages of the development of the school system, curriculum and physics curriculum are described based on the changes in school laws in 1933, 1953, 1961 and 1983.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 MATHEMATICS–PHYSICS–INFORMATICS
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko