Srovnání vývojových diagramů a pseudokódu ve výuce algoritmizace
Abstrakt
Algoritmizace představuje jeden z možných přístupů v programování a patří k nejpoužívanější možnosti, jak začínat výuku programování u začínajících studentů. Lze ji vyučovat několika možnými způsoby. V článku jsou zhodnoceny a porovnány dva způsoby výuky algoritmizace pomocí vývojových diagramů nebo pomocí pseudokódu. Článek se zabývá zavedením proměnné a základními algoritmickými konstrukcemi: sekvence, větvení a cykly.Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko