Učebnice fyziky a výuka na střední škole
Abstrakt
Článek popisuje předpoklady pro tvorbu nového souboru učebnic fyziky pro gymnázium. Vychází ze zkušenosti s tvorbou souboru učebních textů v 80. letech 20. století. Zabývá se také kritikou těchto učebnic a uvádí jako příklad učivo o kyvadle. V další části příspěvku jsou naznačeny cesty modernizace výuky fyziky na středních školách. Je to inovace, integrace a diferenciace učiva fyziky.Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko