Peer instruction a výuka podobnosti
Abstrakt
Článek je věnován metodě aktivního učení peer instruction, jejíž efektivita stojí zejména na skupinových diskuzích nad obtížnější konceptuální otázkou - nad takzvaným KoncepTestem. V úvodu článku je představena metoda peer instruction. Následující část podává přehled praktických rad pro efektivní implementaci metody ve výuce matematiky a sumarizuje relevantní výsledky výzkumné práce autora článku. Závěrečná pasáž obsahuje konkrétní příklad implementace peer instruction ve výuce podobnosti na vyšším stupni základní školy.Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko