Support of computational thinking using Lego robots
Abstract
Computational thinking has been very much discussed lately. There are many definitions of what computational thinking is, but there are not so many ways to support it at schools. In the article, we show methodology how to support the growth of computational thinking by Lego robots. Methodology supports the growth of computational thinking as it is described by Wing and Wang. We have tested and analyzed the methodology and now we know which parts of methodology we have to change and which parts can be used immediately.Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko