Výsledky českých žáků ve výzkumu PISA 2012 – mírný optimismus

Autoři

  • Dana Mandíková Matematicko–fyzikální fakulta UK, Praha
  • Jana Palečková Česká školní inspekce, Praha

Abstrakt

Příspěvek informuje o výsledcích českých žáků v mezinárodním výzkumu PISA 2012, který byl zaměřen na matematickou gramotnost. Jsou zde shrnuty výsledky českých žáků v matematice, přírodních vědách a ve čtení a jejich trendy od roku 2000. Uvedeny jsou rozdílné výsledky mezi různými typy škol a některá další zjištění výzkumu.

Stahování

Publikováno

2014-11-02

Jak citovat

Mandíková, D., & Palečková, J. (2014). Výsledky českých žáků ve výzkumu PISA 2012 – mírný optimismus. Matematika–Fyzika–Informatika, 23(5), 369–383. Získáno z https://mfi.upol.cz/index.php/mfi/article/view/166

Číslo

Sekce

Fyzika