Výsledky českých žáků ve výzkumu PISA 2012 – mírný optimismus
Abstrakt
Příspěvek informuje o výsledcích českých žáků v mezinárodním výzkumu PISA 2012, který byl zaměřen na matematickou gramotnost. Jsou zde shrnuty výsledky českých žáků v matematice, přírodních vědách a ve čtení a jejich trendy od roku 2000. Uvedeny jsou rozdílné výsledky mezi různými typy škol a některá další zjištění výzkumu.Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko