Výsledky českých žáků v šetření TIMSS 2015
Abstrakt
Článek podává základní informaci o celkových výsledcích českých žáků v matematice a přírodovědě v šetření TIMSS 2015 a o jejich časovém vývoji v uplynulých dvaceti letech. Zmíněny jsou pak i některé postřehy z dotazníkového šetření týkající se podmínek výuky na českých školách a vztahu žáků k matematice a přírodovědě.Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko