Výsledky českých žáků v šetření TIMSS 2019

Autoři

  • Dana Mandíková Matematicko–fyzikální fakulta UK, Praha
  • Vladislav Tomášek Česká školní inspekce, Praha

Abstrakt

Článek podává základní informaci o celkových výsledcích českých žáků v matematice a přírodovědě v šetření TIMSS 2019 a o jejich časovém vývoji. Připojeny jsou i některé postřehy z dotazníkového šetření týkající se podmínek a průběhu výuky na českých školách a vztahu žáků k matematice a přírodovědě.

Stahování

Publikováno

2021-02-26

Jak citovat

Mandíková, D., & Tomášek, V. (2021). Výsledky českých žáků v šetření TIMSS 2019. Matematika–Fyzika–Informatika, 30(1), 37–54. Získáno z https://mfi.upol.cz/index.php/mfi/article/view/528

Číslo

Sekce

Fyzika