Výsledky českých žáků v šetření PISA 2015
Abstrakt
Článek podává základní informaci o celkových výsledcích českých žáků v mezinárodním šetření PISA 2015 a jejich časovém vývoji. Hlavní pozornost je věnovaná výsledkům v přírodních vědách, na které bylo šetření zaměřeno. Shrnuty jsou ale i výsledky v matematice a čtení. Zmíněny jsou také rozdíly ve výsledcích mezi různými typy škol a některá další zjištění v rámci výzkumu.Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko