Didaktika matematiky v 21. století a realita výuky
Abstrakt
První část článku uvádí charakteristiky základních výzkumných zaměření didaktiky matematiky v 21. století. Druhá část obsahuje analýzu matematického vzdělávání v 21. století ve spojitosti s kurikulárními reformami, hlavní cíle výuky matematiky, pohledy na její současnou realitu a na perspektivy jejího vývoje.Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko