Čtyřúhelníky pod mikroskopem
Abstrakt
Článek se zaměřuje na klasifikace rovnoběžníků a jejich význam pro hlubší pochopení samotného pojmu i jeho jednotlivých speciálních případů. Uvedené postupy klasifikací jsou vhodné pro práci se žáky druhého stupně základní školy, míra využití závisí na úrovni žáků a časových možnostech. Zařazené příklady vedou i k objevování a poznávání čtyřúhelníků, které nejsou rovnoběžníky. Důraz je kladen na hledání souvislostí a vzájemných vazeb mezi čtyřúhelníky.Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko