Variace na téma lichoběžník a jeho obsah
Abstrakt
V článku je na příkladu konkrétního lichoběžníku popsán jeden ze způsobů, jak lze ve školské matematice zavádět pojmy. Důraz je kladen na aktivní činnost žáků jak při vytváření pojmu lichoběžník, tak při hledání jeho vlastností či souvislostí s již známými pojmy.Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko