Procházky (nejen) po krychli
Abstrakt
Cílem příspěvku je představit sadu úloh procvičujících prostorovou představivost, které jsou vhodné pro žáky druhého stupně základní školy a střední školy i pro studenty vysokých škol. Dále je zdokumentováno, jak tyto úlohy řešili žáci a studenti různých věkových skupin. Součástí jsou také náměty pro další zajímavé obměny představených úloh.
K článku je připojena jedna příloha (viz odkaz Doplňkové soubory mezi Nástroji pro čtenáře článku v pravém sloupci).
Poděkování:
Příspěvek vznikl v rámci projektu Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, reg. č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664 (2017-2019), financováno z Evropských sociálních fondů, řešiteli projektu jsou Univerzita Karlova, Masarykova univerzita, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích a Technická univerzita v Liberci.
Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko