Počítačová grafika, 5. díl
Abstrakt
Článek navazuje na předchozí díly věnující se počítačové grafice. Stejně jako minulý díl se zabývá rasterizací úsečky, konkrétně je vysvětlen takzvaný Bresenhamův algoritmus. Článek může sloužit jako pomůcka pro středoškolské učitele informatiky a výpočetní techniky.
Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Copyright (c) 2024 Matematika–Fyzika–Informatika
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution 4.0 .
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko