Computer graphics, 5th part
Abstract
The article is a continuation of the previous parts dealing with computer graphics. Like the last part, it deals with the rasterization of a line segment, specifically the so-called Bresenham's algorithm is explained. The article can be used as an aid for secondary school teachers of computer science and computer technology.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 MATHEMATICS–PHYSICS–INFORMATICS
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko