Videoexperimenty jako motivační prvek ve výuce fyziky
Abstrakt
Tato práce se zabývá popisem několika videoexperimentů, které mohou sloužit učitelům fyziky základních i středních škol jako motivační prvek v úvodu vyučovací hodiny. Obsahem experimenty pokrývají oblast mechaniky a akustiky. Délka jednotlivých šotů je v průměru cca 7-10 minut. Videoexperimenty byly natočeny v rámci bakalářské práce na Katedře experimentální fyziky Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci.Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko