Physics textbooks and teaching in high school
Abstract
The article describes the prerequisites for creating a new set of physics textbooks for high schools. It is based on the experience with creating a set of teaching texts in the 1980s. It also deals with the criticism of these textbooks and as an example, it gives the curriculum on a simple pendulum. In the next part of the paper, there are suggested ways of modernizing physics education at secondary schools. It is innovation, integration and differentiation of physics curriculum.Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko