Reforma naší školy a problémy matematického vzdělávání
Abstrakt
Jako důsledek Boloňského procesu bylo v naší republice rozděleno pětileté učitelské studium na tříleté bakalářské a dvouleté magisterské. Cílem tohoto článku je popsat některé problémy s tímto procesem spojené. Diskutují se pojmy kompetence, řešení úloh a transfer v souvislosti s matematickou gramotností. Autor je přesvědčen, že úroveň kvality našich škol se může zlepšit podporou produktivní kultury učení a vyučování.Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko