Czech Curricular Reform and Problems of Mathematical Education
Abstract
As a consequence of Bologna process, five-year masters teacher education programmes have been divided into three-year bachelors and two year masters studies in the Czech Republic. The aim of this paper is to describe some problems connected with this process. The notions competence, problem solving and transfer are discussed in connection with mathematical literacy. The author believes that the level of quality of our school can be improved trough the support of the productive culture of teaching and learning.Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko