Matematika pro všechny nebo matematika pro každého
Abstrakt
První část pojednává o různých přístupech k matematickému vzdělávání ( frontální vyučování a individuální řešení úloh ). Autor doporučuje frontální interaktivní výuku. V druhé části jsou předchozí ideje ilustrovány příklady ( druhá mocnina dvojčlenu, kvadratická rovnice a různé metody důkazu Thaletovy věty ). Článek končí čtyřmi tezemi o matematickém kurikulu a o reformě školy.
Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Obsah časopisu podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko